Thursday, September 17, 2009

Konichiwa Minasan!!

2
こんばんは!

はじめまして。わたしはジョンです。ニューヨークからきました。じゅはっさいです。コロンビアだいがくのいちねんせいです。
わたしのしゅみはおんがくをききます。わたしのしゅみもスポーツをみます。いちばんすきなにほんのたべものはとんかつとおにぎりです。

どぞよろしく!

ージョン

2 Response to Konichiwa Minasan!!

September 22, 2009 at 12:38 AM

そうですか!

わたしも、とんかつとおにぎりがだいすきです!

I had onigiri for lunch today; my sweet wife, Naoko, made it for me...

じやまた。

September 25, 2009 at 10:51 AM

Did you say you like the film Kiki's Delivery service?

If so, I as well as my little family do too...